Alla inlägg under augusti 2009

Av ångermanländska - 21 augusti 2009 06:26

äntligen är jag i huvudstaden...känns härligt....

ser fram emot att uppleva något annat i nästan två veckor...trots den stora sorgen......................life must go on.........men det stannade verkligen till en stund söndagen den den 16;e augusti.........

Av ångermanländska - 15 augusti 2009 21:47

 

Ibland liksom hejdar sig

tiden ett slag

och någonting alldeles

oväntat sker.


Världen förändrar sig

varje dag

men ibland blir den aldrig

densamma mer.

Av ångermanländska - 14 augusti 2009 23:41

läste min bok en stund..mobilen ringde o en före detta kärlek pratar fortfarande i mitt öra...börjar lessna på att lyssna på honom.....


pratade tidigare i kväll med systers man och syster ligger nersövd och ska så göra under helgen...mera prover o röntgen ska tas till veckan så då får vi se om det är den obotliga sjukdom de idag misstänker det kan vara....


mycket mycket ledsamt....så det är svårt att sova....släppa tankarna på kära syster....

snart är jag där..nästa torsdag är jag i stockholm

resan som jag ser så mycket fram emot...

Av ångermanländska - 5 augusti 2009 21:59

ledsam kväll....fick telefonsamtal tidigare från brorsan om att syster blivit sämre o nu inlagd på sjukan, äter inte själv längre, går inget alls, pratar inte, känner inte igen sin man. Sover mest....vad händer, varför........varför........


så långt ifrån.......kära syster.... 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards