Alla inlägg under maj 2009

Av ångermanländska - 31 maj 2009 09:19

krymper så snabbt...

ska jobba en månad sen så är det semesterdags igen..*ler*

har många dagar sparade så jag klagar inte alls!

det är u iofs inte lönt att klaga tycker jag...*ler* Bättre då att göra något konkret när det är något man vill förändra...då har man ju försökt i alla fall!


har varit hemma nu några dagar och ägnat dem till att storröja här hemma vilket får mig att må jättebra. Blir bra resultat när jag verkligen tar tag i det...för att bli av med allt det där som "bara ligger".  

Så det blir alltid bättre s e n.....*s*


helg är det men jag har aldrig tyckt om söndagar och storhelger...har väl sina anledningar.

nå, solen värmer och jag tramsar vidare med mitt plockande för att emellanåt njuta av solen en stund och virka på min kofta som jag tänkt göra till mig själv...


kram till alla mammor och hoppas innerligt ni får en fin dag!

Av ångermanländska - 26 maj 2009 08:13

har jag här hos och med dottern...solen värmer skönt och i går var vi iväg på picknick vid havet. helt underbart! jag bara njuter allt jag kan av att vara här och med dottern...

I dag bär det iväg hemåt och är framme 5 i morgonbitti...dottern hemma är förkyld och hemma från skolan...


nå helt härligt är det här och snart är det slut....*trist* men som alltid är det ju alltid skönt komma hem till sitt eget...


ha det gott ni alla!

Av ångermanländska - 21 maj 2009 22:08

är det nu när jag sitter o väntar på tåget...som ska ta mig till göteborg och äldsta dottern. Ska bli skönt åka iväg för några dagar och se något annat och umgås med kära dottern.


12 timmar på tåget känns ju drygt men kan jag bara sova lite så går ju nattens sega timmar...lite fortare...


ha de så gott...*ler* 

Av ångermanländska - 17 maj 2009 06:15

jag jobbar! Går klockan fyra idag på skön två veckors semester, helt klart härligt och välgörande!! Ska bara vara...bara njuta..bara bara....

nå kanske jag kommer att göra lite nytta här hemma *ler* sån nytta som får mig att må ännu bättre...

funderat så smått på  att bege mig till göteborg men ser inte ut som ekonomin tillåter det

men att bara få ta dagen som den kommer ser jag mycket fram emot....och inte ägna en tanke på jobbet !

ha en skön söndag!


Av ångermanländska - 14 maj 2009 13:08

ge bort den till en vän när hon skulle gifta sig, men tyvärr kom jag inte iväg till bröllopet :(...och tavlan...den hänger fortfarande på min vägg och har nu blivit "en del av" mig.....inte för att jag bryr mig så mycket om saker och ting...men en del tilltalar ju ens sinne......

Av ångermanländska - 14 maj 2009 12:45

så omotiverad jag är att ge mig iväg till jobbet..:( tappat gnistan känns det som och jag vet inte nu vad som skulle kunna ge mig den tillbaka....

 jättestort o varmt grattis till min dotter som blir 17 idag

du och dina systrar är mina ljusglimtar i tillvaron *kramar*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards