Alla inlägg under april 2009

Av ångermanländska - 25 april 2009 22:54

en rätt trist sån iofs men det är väl lite som det brukar vara...kostar ju skjortan om jag skulle landat på puben å tagit mig en öl eller två...fast nog skulle det varit rätt nice....

kollat på tv:n...rätt bra film...stickat på en kofta som jag nog ska ge till en vän som fyller 50 snart...fick för mig att den skulle passa bättre på henne än på mig.


är ledig hela tre dagar nu och det är välgörande helt klart..måndagmorgon är det dags igen..så jag njuter av varje stund *ler* våren gör ju sitt till....så härligt!

och samtidigt får våren mig att längta, önska mig något annat...för här där jag nu bor är inte vad jag kan tänka mig så många år till

men skönt var det att sälja huset och hyra ett tag. skönt slippa allt som man måste/bör göras.


tankar i natten...lite trötta sådana så nu blir det kudden

gonatt o va rädda om er.......




Av ångermanländska - 17 april 2009 23:20

landar jag här en stund....borde landa på kudden i stället men känns trist.

 Lediga stunder rinner fort iväg..vill mera än vad jag får gjort..men kanske så det ska vara...*s*


det är bara så gott finnas...känna solen värma mig lite och höra fåglarna..det är ju vår på g.


tankar....som kommer o går...tankar om att få vara nära mina kära....

en längtan till något annat...

 tankar i nattens sena timma..

kudden lockar mig och min nypåbörjade bok....har en arbetsdag i morgon o på söndag....det är mindre lockande nu....mest bara tungt

 men någonstans finns dock inspirationen...


dagarna går ju fort trots allt och snart är det måndag o ledig dag....*skönt*



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards